maanantai 27. toukokuuta 2013

Omat aurinkolasisuosikit

Olen jo useita vuosia vannonut Ray-Banin aurinkolasien nimeen ja tämä kesä taidetaan mennä samalla linjalla. Itselläni on suht leveänmalliset kasvot, joten saan valita aurinkolaseista useimmiten isoimman koon. Pidän myös siitä, että aurinkolasit ovat leveät, koska liian kapeat lasit eivät imartele ketään.



Eniten käyttöä on tullut Ray-Banin Aviator-laseille, jotka minulla on metallikehyksillä ja ruskeilla liukuvärilinsseillä. Omat Aviatorini ovat kokoa 62 mm, eli ns. L-koko. Hyvin kapeakasvoisille suosittelisin 55 mm-kokoa, "normaalikasvoisille" 58 mm-kokoa ja leveäkasvoisille tai erityisesti leveistä laseista pitäville kokoa 62 mm. Omani olen tilannut Fashionstoresta.


Toiset suosikkini ovat olleet havanan ruskeat, hiukan kissamaiset lasit. Olen kovasti himoinnut myös Wayfarereita Ray-Banilta, mutta täytyy ehkä vain myöntää, ettei se malli ole minulle paras mahdollinen. Nämä lasit myös Fashionstoresta täältä.


Viimeisempinä vuorossa Dolce&Gabbanan uutukaiset, joita en ole ehtinyt käyttää vielä kovin monesti. Laseissa on kullasävyiset yksityiskohdat ja ne ovatkin minun "hienon naisen" lasini. :) Tilattu täältä.

Oma aurinkolasivalikoimani on tällä hetkellä kovin "ruskea" ja kaipailisinkin vielä muutamaa lisäystä omaan kaappiini. Koska olen tykästynyt Aviator-malliin niin kovin, ajattelin ostaa sellaiset vielä harmaina peililinssisinä tai kokomustina. Vielä, kun osaisi päättää... 


Nämä lasit täältä.

Onkos täällä muita Ray-Banien nimeen vannovia?

Postaus sisältää mainoslinkkejä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti